Pagina's

zondag 25 januari 2015

Doosje met pralines

Hallo allemaal 

allereerst wil ik iedereen bedanken voor de lieve en leuke reacties op mijn vorig blogpost 
en nu mijn scrapdoosje het patroontje komt van de de club van Miranda
Miranda dank je wel voor het leuke patroontje
Kreeg vorige week Sam toch heerlijke pralines op zijn werk en
ja daar heb ik dan een leuk doosje rond gemaakt 
de pralines zijn al bijna op
maar lekker dat ze zijn

wens iedereen nog een fijne zondag 
hier ligt er nog sneeuw 
tot de volgende post 
lieve groetjes Marleen


6 opmerkingen:

  1. Wat heb je een mooie verpakking gemaakt,
    ik vind de voorkant prachtig met het leuke plaatje,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit prachtige doosje heeft Cindy gemaakt voor mijn schoondochter haar verjaardag, ik weet hoe het eruit ziet.
    Jij hebt ook een schitterend doosje gemaakt Marleen, daar mag je trots op zijn.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super, een schitterend doosje met een mooi plaatje en prachtige warme kleuren. Echt een toppertje!!
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig doosje voor de pralines Marleen ... heel mooi model en ... de pralines kunnen maar gesmaakt hebben ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is ook een prachtige creatie ,mooi design papier heb je gebruikt
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen