Pagina's

donderdag 9 oktober 2014

Hij droomde van ....

van een glamoureuze auto


 en kreeg een geitje ( lelijk eendje)



het basis model van deze kaart is een dutch doobadoo mal 

Mijn eerst auto was ook een geitje was er toen zo blij mee en 
ben er zelfs mee naar het zuiden van Frankrijk gereden , ik was toen pas 18 jaar 
Met dit kaartje wil ik meedoen aan de challenge van scrapcardchallengeblog
met thema ' mannenkaart'

Wil iedereen bedanken voor jullie bezoekje 
en voor de super leuke reacties 
ik lees ze heel graag 
knuffels Marleen



9 opmerkingen:

  1. Hoi Marleen, ik moest zo lachen om je kaartje en vooral om hij droomde van....en kreeg...de eend, hihi En mijn eerste auto was ook een eendje en heb zoveel lol met die auto gehad...soms niet vooruit te branden met harde wind, hihi..maar ik dwaal af, je kaartmodel met de afschuifbare band is heel erg leuk en je kaart prachtig! Heel leuk dat je mee doe met de challenge van Scr@p-Cards en we zien je graag terug! Ik ga gelijk je blog volgen! Groetjes van Gerie en DT lid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel goed idè voor de kaart marleen!
    mooi gedaan
    heel mooi model ook!
    groetjes doris

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Wat leuk gemaakt Marleen, ook de droom, héél leuk gedaan
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Marleen
    wat een mooie mannenkaart heel leuk idee
    dank dat je meedoet aan de scrap-cards challenge
    lieve groetjes van DT lid martine
    ook ben ik jou gaan volgen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw dat is een prachtige creatie.Leuke kaart.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Marleen,

    Wat een prachtig kaartje, heel leuk en grappig zeg !
    Knap hoor !
    Groetjes, fijne zondag, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterend marleen, en wat een idee zeg

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart en wat een leuk verhaal.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marleen,
    wat heb je een leuke mannenkaart gemaakt, met een grappig verhaaltje er bij..Ik ben ook volger van je blog geworden,alleen zie ik mijn foto er nog niet bijstaan,
    lieve groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen