Pagina's

dinsdag 16 juli 2013

oei , ik ben vreemd gegaan

Hallo lieve bloggers
haha jullie zijn toch een beetje verrast en nieuwsgierig door de titel?
 
effe vertellen , ik ben een hevige fan van de
borduurpatroontjes van Chrissie
en nu heb ik enkele kaartjes gemaakt
met borduurpatroontjes van sjaak van went
dus ben een beetje vreemd gegaan
hopelijk vinden jullie ze ook leuk


wil iedereen nog bedanken voor de leuke reacties
en ook diegene die zomaar eens een bezoekje brengen
aan mijn blog
vind ik altijd leuk
 


5 opmerkingen:

  1. superlief zijn ze en mooie kleuren!
    ook heel mooi geborduurd!
    groetjes doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het helemaal niet erg dat je vreemd bent gegaan Marleen, ik ben best wel fan van Sjaak, dus ik kan niet anders zeggen dat je je kaarten prachtig hebt geborduurd en afgewerkt, mooi hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Olala, stout ;-) Haha! heel mooie kaartjes, en prachtig geborduurd!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hi hi als het maar zo vreemd gaan is he en zo mooi mee gevallen .
    Echt schitterend je kaartjes .
    Daar gaat kruipt waarschijnlijk ook veel tijd in zo prachtig geborduurd.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw wat een mooie kaarten marleen, hihi ik maak eigenlijk ook nooit patronen van sjaak alleen maar van christa en chrissie...kan je zo hebben he dat je voor keur hebt

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen