Pagina's

dinsdag 5 juni 2012

laatste 50 jarig huwelijk

                             
knipvel van marieke design
borduurpatroon van chrissie
martha stewart hartjespons


Ik wil ook Joke welkom heten als volger, ben er heel blij mee
en als jullie even tijd hebben moeten jullie ook eens op haar blog gaan kijken
staan mooie kaartjes en ideetjes op

dan wil ik ook iedereen bedanken voor de leuke reacties
ik lees ze heel graag
wens iedereen toch nog een fijne dag al regent het hier al heel de ochtend

3 opmerkingen:

  1. Het is weer een prachtige kaart Marleen en ik ga zeker eens bij Joke kijken jij ook een fijne dag groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een superr kaart marleen. prachtig
    tis hier net droog geworden marleen

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende stijlvolle kaart. Ik vind hem heel mooi! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen